Läromästare till salu

Publicerat av Jennie Börs den 03 Februari 2012 kl. 12:30 i Allt & inget
Felicia ska nu sälja sin ögonsten då hon vuxit ur henne, därför tänkte jag hjälpa henne lite på traven.

Debbie är ett varmblodssto född 1995, 157cm i mankhöjd. Hon har aldrig blivit travtränad och har därav ingen frysmärkning eller travaraktig att rida. Jag har själv ridit henne några gånger och det är som att rida en vanlig ridhäst, inte alls speciellt travaraktigt gångartsmässigt. Enklel att rida och lagom mycket framåt, gör det man ber henne om och gör alltid sitt bästa. Hon är helt okomlicerad i hanteringen, jag har varit med i flera situationer och hon är verkligen en cool häst. Skulle verkligen rekomendera henne som en bra första häst!

Låter det intressant och vill veta mer? Annonsen hittar du HÄR!



Ni är saknade båda två, speciellt Felicia!

Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Tack Jennie! Du är jävligt saknad du med ska du veta! ♥

2012-02-05 @ 10:08:27
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback