Lamicell Mirage

Publicerat av Jennie Börs den 25 Februari 2012 kl. 13:49 i Utrustning
Idag när vi var på Sharpman såg jag de nya Lamicell schabraken i verkligenheten för första gången. Jag har alltid tyckt att schabraken varit riktigt snygga, speciellt det gröna. Min uppfattning ändrades dock idag då kanten på schabraket är lila vilket inte riktigt passar ihop med den gröna färgen. Produktbilderna på schabraket har visat svart, så det var verkligen en stor besvikelse. Jag är i alla fall glad över att jag inte har beställd schabraket, då hade jag verkligen fått mig en överraskning.

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Hade precis tänkt att beställa ett, men tror inte riktigt det längre.. :$

2012-02-25 @ 21:13:30
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback