Kyligt

Publicerat av Jennie Börs den 04 Februari 2012 kl. 13:56 i Vardag
Idag har vi stalljour, kom precis hem från förmiddagspasset (såklart är det väldigt svårt att ta sig därifrån, vilket resulterar någon timme extra). Det är kallt ute idag, men man ska inte klaga eftersom det är dubbelt så kallt på andra håll i landet. Vintertäcken på för hästarna, tycker det ser så mysigt ut när de påklädda i tjocka och mysiga täcken.

Snart blir det mat för min del innan jag ska sätta mig och få klart ett skolarbete, är dock den roligaste biten kvar nu: att designa en tidningsartikel. Massor av bilder kommer det bli, på hästar såklart.



Mobilbilder tagna vid lunchfodringen.

Kommentarer
Kommentar av: Moa och josefin

Hej! Sjukt fin blogg! :D Skulle betyda enormt mycket om du ville vara med i "veckans blogg" hos oss! :D

http://ponnymoln.blogg.se/2012/february/var-med-och-tavla-igen-d.html#comment



KRAAAAAAM!

2012-02-04 @ 15:40:29
Blogg: http://ponnymoln.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback