Home sweet home

Publicerat av Jennie Börs den 26 Februari 2012 kl. 21:40 i Vardag
Nu sitter jag hemma i min egen säng igen, klädd i min "OnePice". Borta bra men hemma bäst brukar man säga och det håller jag verkligen med om, har varit några roliga och härliga dagar med Felicia men det är bra skönt att vara hemma igen! Åkte hemifrån Felicia vid halv fyra och var hemma i Säter igen vid niotiden.

Nu ska jag titta på Ponnyakuten och Dubbelliv innan det är dax för det sista avsnittet av Vänner, har kollat igenom alla säsonger i sträck ännu en gång. Slutet är lika sorgligt varje gång, men jag har nu lovat mig själv att inte börja titta om utan vänta ett tag så jag hinner längta lite, hehe. Nu blir det att titta på Joey framöver istället.

Imorgon får jag äntligen träffa mina söta små ponnyer igen, lutar även åt att jag rider dem båda två också. Har saknat dem väldigt mycket under tiden hos Felicia! Tänkte bjuda på fler bilder från dagens fotografering imorgon också.



Kommentarer
Kommentar av: emilia

Sv: Hej! förlåt för sent svar, såg inte din kommentar förrän nu!

Har ingen aning faktiskt, har bara testat i safari, men då kanske det inte funkar i IE :/ kan tyvärr inte hjälpa mig mer än så!

2012-02-26 @ 21:58:11
Blogg: http://florencestyle.blogg.se/
Kommentar av: Maria Nilsson

Visst är Vänner världens bästa serie!? Jag bara ääälskar det! Dock har jag bara sett till säsong 4, hehe. :)

2012-02-26 @ 22:39:25
Blogg: http://marshias.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback