He is beautiful

Publicerat av Jennie Börs den 20 Februari 2012 kl. 08:00 i Allt & inget
Johanna och Alex tog hem vinsten i Ponnystyling som Us's annordnade i lördags, Miro var deras objekt. Miro var taggad till tusen, antagligen för att han trodde att det var tävlingsdax! Han blir alltid extra taggad när man börjar knoppa och göra honom fin, för då vet han att det är tävling på gång. Dock blev han lite besviken när det handlade om att visa upp sig två varv i ridhuset.

Ännu mer besviken blev han igår imorse när Jumanji fick åka iväg och tävla, när han själv fick stanna hemma. Han gnäggade, slängde med huvudet, småreste sig och knallade runt i boxen samt tittade ut genom fönstet mot transporten: allt för att få vår uppmärksamhet. Miro vet direkt när det är någonting på gång och jag tror att han är ännu mer taggad än jag inför tävlingssäsongen. ;)


Johanna och Alex, är helt enkelt Johanna och Alex. Rosa var deras tema, en rosa glittersnodd i pannluggen och en inbakad fläta med en rosa docksnodd fanns i svansen!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback