Gone, but never forgotten

Publicerat av Jennie Börs den 12 Februari 2012 kl. 11:00 i Allt & inget
Jag kan inte fatta att det idag har gått hela sex månader sedan du lämnade jordelivet. Du är saknad för var dag som går och varje liten sak som påminner om dig gör att det går en ilning genom mitt hjärta. Varje gång tänker jag tillbaka på tiden med dig, den blev inte lång med ack så minnesvärd. Allting som du lärde mig, alla "aha"-upplevelser du gav mig. De sista blickarna vi utböt och doften av dig, två saker som jag aldrig kommer glömma. En bit av mig saknas, och det är du.

Zanzibar





Kommentarer
Kommentar av: Sofia

Vilken söt häst! :)

2012-02-13 @ 11:53:57
Blogg: http://freewalk.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback