Ett besök hos Hööks

Publicerat av Jennie Börs den 07 Februari 2012 kl. 21:23 i Utrustning
Känner att jag väldigt gärna skulle vilja göra ett besök hos Hööks inom en snar framtid. Jag tycker inte alltid om att beställa hem saker, åker mycket hellre till en affär där det går att klämma och känna på produkten. Ibland ljuger dessutom bilderna så man tror att man beställer en sak i en speciell färg, men när det kommer hem visar det sig att färgen ser helt annorlunda ut.

Här nedan finner ni lite av det som jag är sugen på. Tränset och tyglarna är att döda för, tror det skulle vara riktigt läckert på herr Miro! Egentligen är det mest "vill ha"-saker och inte saker som behövs, men drömma kan man alltid.



Kommentarer
Kommentar av: Sandra - TeamGustafsson

Bilden på det orange schabraket ljuger! Sorry..

När vi var på hööks, såg det urtvättat ut. blekt..

Ville bara säga det utifall du skulle beställa det och inte se det i verkligheten. ;-)

2012-02-07 @ 21:36:13
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Kommentar av: babs

Drömmar är till för att uppfyllas :-))

2012-02-08 @ 08:31:10
Blogg: http://babsfoto.blogspot.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback