Drömvärld

Publicerat av Jennie Börs den 03 Februari 2012 kl. 10:04 i Vardag
Är det någon som vet vart man kan få tag i en sandstrand i solnedgången, en perfekt sommarkväll i närheten av Säter så här i början av februari? Jag kan bara konstatera att det bara är att drömma vidare, för det går inte att finna den här tiden på året. Till detta skulle jag även behöva en häst och en människa som kan agera modeller, det är i alla fall inte lika svårt att få tag på.

Skulle så behöva kunna at sånna bilder till ett skolarbete, det skulle bli så perfekt. Har i alla fall kommit på en annan lösning, den är långt ifrån lika bra men det får duga. Därför blir det fotografering av Johanna och Jumanji i helgen. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback