Chacha bloggen!

Publicerat av Jennie Börs den 01 Februari 2012 kl. 20:24 i Vardag
Alltså, ibland är det omöjligt att komma på rubriker alltså ..
Bloggningen har varit låg i och med att jag varit sjuk ett par dagar. Har inte varit i stallet och har dessutom haft noll motivation till att blogga. Datorn har inte blivit flitigt använd för den delen heller, massor av bloggar att läsa ikapp på.

Var upp till stallet en sväng idag och mockade åt Miro samt borstade på honom. Det var roligt att få träffa honom efter ett par dag, jag har verkligen saknat honom. Imorgon blir det lite ridning igen, det ser jag verkligen ifram emot.



Kommentarer
Kommentar av: Amanda

Sv; Okej, jag fattar. :D Tror att jag har kört den leken i skolan någon gång förut. :)

2012-02-02 @ 15:29:51
Blogg: http://highriders.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback