A lot to do

Publicerat av Jennie Börs den 18 Februari 2012 kl. 09:40 i Vardag
Kommer ha fullt upp idag, om lite mer än en halvtimme ska jag gå upp till stan då jag ska jobba några timmar på Konsum och efter det blir det raka vägen till stallet. Us har ponnystyling idag, ska bli riktigt spännande att se vad alla deltagare har för planer för att style hästen/ponnyn på bästa sätt! Kameran åker med så jag kan ta lite bilder på det i alla fall.

Efter ponnystylingen blir det raka vägen hem, för klockan halv sex ska vi på klubbens årsmöte samt årets medlemsfest. Vi får se om jag hinner slänga in något mer inlägg under dagen, annars hörs vi imorgon.



Kommentarer
Kommentar av: Lisa

Jättebra blogg!Hur gammla är dina ponnyer?:)

2012-02-18 @ 16:22:09
Blogg: http://guldponnys.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback