A big surprice

Publicerat av Jennie Börs den 27 Februari 2012 kl. 10:56 i Allt & inget
Idag möttes jag utav en stor överraskning, som inte är anknytet till hästar, men i alla fall. Vi fick en skoluppgift som var baserad på en tävling som utlystes av Leksands IF, som handlade om att teckna en maskot till klubben. Jag tecknade en maskot och skickade sedan in den "bara för att", hade jag gjort en kunde jag lika gärna skicka in den tänkte jag. Tydligen är mitt bidrag ett av de tio som gått vidare, det var verkligen en överraskning! Det roliga är att det är flera från min klass som också gått vidare. :)

Om ni vill får ni gärna lämna en röst på mitt bidrag. All information om hur röstningen går till hittar ni här: http://www.leksandsif.se/p/fans/maskot/7871 - mitt bidrag är nummer åtta!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback