Stallmys

Publicerat av Jennie Börs den 06 December 2012 kl. 21:14 i Vardag
Miro har bara fått vilat nu i två dagar, promenadschemat har väll sett ut som ungefär "två dagar promenad och två dagars vila", något som faktiskt fungerar bra tycker jag. Idag har jag mockat åt båda ponnyerna och sedan pysslade jag lite med Miro efter det. Spåninrullad var vad han var, på något sätt måste man ju sysselsätta matta trots att det inte finns lera utomhus. Utöver det fick saxen trimma lite smådetaljer, men i övrigt ser han ut som en liten nallebjörn eftersom den klippta pälsen numera är nästan normallång.

Öppnade sedan boxluckan för att han skulle få kika ut lite, något som han verkligen tycker om. Han vill gärna ha uppmärksamhet däremot, annars blir han sur och sparkar lite med framhoven på boxdörren för att få uppmärksamhet. Det är galet hur charmig han är och mysig dessutom, vi stod och myste en bra stund idag innan jag drog mig hemåt.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback