Stalldagar

Publicerat av Jennie Börs den 29 December 2012 kl. 19:19 i Vardag
Idag har vi jour, men efter lite byten blev det bara morgon+förmiddag som blev under vårt ansvar. Vi blev massor av folk dessutom vilket gjorde att allting flöt på väldigt snabbt och smidigt. Det blev därför långfika idag innan det var dags att fodra lunch.

Tog sedan mig tiden att punkta ner 2013 mål på papper inför dagens projektträff, som var dagens nästa "att göra". Målen behövdes dock inte på dagens träff men det är skönt att ha det gjort. Tårarna brände allt bakom ögonlocken när jag skrev, jag kan inte förstå att det här är målen för mitt sista ponnyår. Under projektträffen pratade vi om ridsportens ledstjärnor, diskuterade kring frågeställningar i mindre grupper och sammanfattade sedan i helgrupp.

Jag och Johanna stannade kvar till insläppet och var sedan snälla och hjälpte till där, vi behövde ändå vara kvar för att titta över Jumanjis tramp. Såret ser väldigt fint ut och inatt står han utan bandage med endast ett boots över för att undvika att han trampar upp det igen.

Imorgon är det dags för ytterligare en stalldag. Först och främst ska jag vara med på en aktivitet som egentligen är för skötarna, men jag och Johanna har turen att få vara med även vi. Sedan ska ponnyerna motioneras och allting annat ska fixas, ytterligare en stalldag helt enkelt.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback