Shoppinglista

Publicerat av Jennie Börs den 01 December 2012 kl. 09:10 i Shopping
Ridsportmässan är halva nöjet med att åka till Stockholm International Horse Show, det finns inget bättre än att gå runt bland alla montrar. I år är mässan dessutom flyttat, vilket jag bara ser positivt på. Det kommer visserligen kännas konstigt att inte gå runt inne i Annexet, men å andra sidan finns det förhoppningsvis ännu mer shopping.

Givetvis finns det en liten lista med saker som jag och Johanna ska kolla efter, det mesta på den är faktiskt saker som behövs. Förhoppningsvis kan vi få med oss det absolut nödvändigaste hem i alla fall, det underlättar en hel del.  Antagligen kommer även lite annat att följa med hem, så brukar det alltid vara. Jag har i alla fall gjort upp en budget, ville inte slänga ut allt för mycket pengar på onödiga saker!


Kommentarer
Kommentar av: Karin

Är inte 15 meter långa sporrar lite.. överkurs? (a)

Svar: Hehe, har nog försvunnit ett litet m där... (a)
Jennie Börs

2012-12-01 @ 17:43:44
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback