Shopping @ Norells Hästsport

Publicerat av Jennie Börs den 27 December 2012 kl. 20:31 i Shopping
Idag har vi varit på en liten shoppingvända hos Norells, fler bandage till Jumanjis sår behöde nämligen köpas in (så nu har vi bandage i regnbågens alla färger kan jag säga!).

Jag och Johanna passade även på att köpa ett par bruna Compositistigbyglar som vi länge spanat in, saken är den att vi inte är några större fan utav Sverige-flaggan. Problemet löste vi dock enkelt, flaggorna gick nämligen att skrapa bort med lite tålamod. Slutresultatet blev bra, endast några små ytliga repor som ingen kommer att lägga märke till ens. Nöjda och glada är vi, speciellt jag som äntligen får ett par Compsitistigbyglar på Miros hoppsadel. Lätt ett par av marknadens bästa stigbyglar.

En schabrakbeställning från Mias gjordes även, äntligen har jag slagit slag i saken efter sådär ett års fundering. Stilrent och enkelt, jag vet att slutresultatet kommer att bli bra.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback