Nyklippta ponnyer

Publicerat av Jennie Börs den 21 December 2012 kl. 23:07 i Vardag
Idag har ponnyerna blivit klippta för sista gången den här vintern! För Miro var det mest välbehövligt, har mått dåligt efter nästan varje ridpass för att det kliat så mycket i pälsen på honom när han blivit minsta lilla svettig. Jumanjis hade inte hunnit bli fullt lika lång eftersom han redan är klippt två gånger iår.

Som vanligt var de supersnälla båda två, de står bara där helt lugnt och snällt. De blev väldigt blanka i pälsen måste jag säga, om än lite grådassiga som klippta hästar är, men nu är de i alla fall redo för vinterns restrerande träningar!
Instagrambild är tyvärr allt jag har att bjuda på idag.

Kommentarer
Kommentar av: Ellen

Superfin header och blogg! Kolla gärna in våran :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jennie Börs

2012-12-22 @ 11:56:10
Blogg: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback