Nostalgi

Publicerat av Jennie Börs den 07 December 2012 kl. 22:28 i Vardag
Idag fick jag återuppleva lite skötarnostalgi igen, tillbringade nämligen en och en halv timme i ridhuset med ledning som sysselsättning. Det saknades nämligen folk så jag ställde upp, lite småmysigt är det faktiskt nu när det inte är någonting som händer var och varannan vecka. Dagens ponny att leda blev Grey, han var snäll och gjorde det han skulle.

I övrigt har jag mockat åt båda ponnyerna och pussat lite på dem. Har även förberett lite för morgondagens händelser, mer om det tänker jag dock inte avslöja utan det får framtiden utvisa. Vi hade även kvällsfodringen så det blev en lång stallfredag, men det är bara mysigt faktiskt.

Vinterns stallfrisyr är helt klart en fläta åt sidan. Praktiskt på alla sätt och vis!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback