Miro - 31 december 2012

Publicerat av Jennie Börs den 31 December 2012 kl. 17:35 i Ridpass - Miro
Jag och Johanna gav oss idag ut lite spontant på en kortare ridtur. Johanna red Jumanji för första gången på nästan en vecka så det blev en lite lättare start helt enkelt.

Blev mest skritt och sedan lite trav på en åker, isgata på vägarna så där vågade vi bara skritta. Travade inte så mycket heller eftersom snön är ganska tung, men lite trav blev det i alla fall. Miro travade för kung och fosterland, jag hade allt svårt att hänga med till och från! Han kändes fin och fräsch, väldigt mjuk i kroppen.

Jag har ingenting att klaga på. Miro är så underbar och det var ett perfekt avslutande ridpass för 2012.

Finaste Miro.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback