Miro - 25 december 2012

Publicerat av Jennie Börs den 25 December 2012 kl. 20:30 i Ridpass - Miro
Vi tog oss ett joggingpass i ridhuset även idag, med samma fokus som i söndags.

Miro kändes pigg och allert, det kändes även som att han fick med sig bakbenen mycket bättre redan från början idag. Travade först runt på ett fyrkantsspår och korrigade det som behövdes, men fokuserade framför allt på att han kom fram ordentligt till handen som låg lite i "framåtläge". Gick sedan in på en volt och tog galopparbetet där, tog allting genom sitsen i båda varven och lät tyglarna glappa lite samtidigt som jag la fram handen och Miro jobbade på så bra, var på plats och lyssnade superbra på sitsen!

Jag travade sedan lite till, först på volt och sedan avslutade jag på fyrkantsspåret. Ridpasset kändes väldigt bra och jag är nöjd med Miro, finns inte så mycket att klaga på förutom några små backningspotester.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback