Miro - 22 december 2012

Publicerat av Jennie Börs den 22 December 2012 kl. 16:58 i Ridpass - Miro

Idag skrittade och travade jag och Miro, Johanna och Jumanji ut en sväng. Jag red faktiskt ut i dressyrsadeln (ni kommer förstå senare) vilket fungerade helt okej, även om det kändes helknasigt.

Ponnyerna var lagom pigga och glada, Miro kändes väldigt fin. I skritten kändes han väldigt mjuk och följsam samtidigt som han skrittade på bra med bakbenen. När vi travade en liten bit kändes han också väldigt fin, när jag bra la bara fram handen lite och drev på framåt så föll alla bitar så fint på plats.

Även om det inte blev någon långtur med massor av arbete så är jag supernöjd! Miro kändes jättefin och känslan var verkligen helt perfekt.


Kommentarer
Kommentar av: Caroline Bågfeldt

Hej!
Det skulle vara väldigt roligt om du ville skicka en bild eller något när du fått ditt skal som jag kan visa mina bloggläsare :)

Svar: Hej!Det kan jag absolut göra när jag fått hem det. :)
Jennie Börs

2012-12-22 @ 22:29:26
Blogg: http://carolinebagfeldt.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback