Min fina vän

Publicerat av Jennie Börs den 08 December 2012 kl. 23:52 i Vardag
Dagens stora sysselsättning blev att filma lite till ett skolprojekt. Jag gjorde därför Miro extra fin genom att knoppa, Miro blev som alltid lite extra taggad när manen flätades och rullades upp. Sedan fick han vita lindor på benen, BIS-täcket över ryggen och dessutom fick han inviga det vitfodrade tränset. Riktigt tjusig och elegant blev han!

Vi filmade en hel del när jag stod på backen och försökte få Miro att se mysig och gosig ut, men han tyckte det var bättre att verkligen spänna upp sig och se för jäklans snygg ut. Det är tur för honom att han är jäklans snygg i alla fall, jag förstår varför folk frågar om han är hingst...!

Lite gosiga scener fick vi till i alla fall, även om de är ganska korta. Satte även upp och skrittade barbacka(!) en stund inne på banan och Miro var så snäll så. Här har jag inte ridit barbacka på honom på över två år och när jag väl sitter upp, ja, då har han vilat i två veckor. Lite komiskt, men barbackaridning blir det allt inom kort igen!

Bjuder på en hög med printscreens, därav kvalitén. Givetvis kommer ni få se filmens slutresultat senare!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback