Jumanji - 27 december 2012

Publicerat av Jennie Börs den 27 December 2012 kl. 20:10 i Ridpass - Jumanji

Idag promenerade jag med Jumanji samtidigt som Johanna skrittade ut på Miro. Det blev en tur på strax över en halvtimme där vi promenerade på i ett rätt så friskt tempo. Jumanji var nöjd och glad hela vägen, bara traskade på för glatta livet.

Såret är väl egentligen varken bättre eller sämre, fliken över själva såret har i alla fall trillat av. Han är något varm i hoven men visar ingen hälta, men vi tar det lugnt i några dagar med bara promenad nu framöver.


Rosa bandage, det är grejer det! Följande matchas med en rosa rosett i panluggen.


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Hoppas det blir bra snart !

Svar: Ja, det hoppas vi med!
Jennie Börs

2012-12-27 @ 20:55:17
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback