Julpyntat - klicka f5!

Publicerat av Jennie Börs den 22 December 2012 kl. 23:35 i Allt & inget
Idag på dagen fotade vi lite julbilder med hästarna, jag passade därför på att slänga ihop en lite mer julig design här på bloggen. För mig har det blivit som en liten tradition att föra in julstämningen även här på bloggen och i år är inget undantag, även om jag är ute i sista sekund.

Som ni märker har jag i stort sätt bytt ut bilden i headern, bytt de rosa detaljerna mot rött samt tagit bort rolloverknapparna i menyn. Tyvärr bjöd inte dagen på något strålande fotoväder, fallande snö och inget speciellt bra ljus. Man kan inte få allt här i världen, men jag har i alla fall fått min juldesign som kommer att få sitta uppe tills vidare.

Fler bilder från dagens tomtefotografering kommer att dyka upp, håll utkik!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback