Julklappshoppning: 23 december 2012

Publicerat av Jennie Börs den 23 December 2012 kl. 22:31 i Tävling
Idag har det varit julklappshoppning på klubben, jag har för en gångs skull inte stått med kameran i högsta hugg under hela dagen. Istället har jag varit prisansvarig/prisutdelare, inget betyngande jobb om man säger så. Johanna och Jumanji var givetvis med, iklädda en röd outfit.

80cm (LD)
De gjorde en klockren runda där det verkligen såg ut som att allting bara flöt på som det skulle. Framåtläge på exakt alla hinder och inte en tendens till tvekan. Den klockrena rundan ledde till en första placering med 4,8 stilpoäng av 5,0 möjliga!

Ridhusbilderna är väl inget direkt att hurra över, men titta på det vackra ekipaget istället. :)
 

Kommentarer
Kommentar av: .

jag var själv med och tävlade!:-) väldigt enkel bana:-) GRATTIS:-)

Svar: Roligt. :) Johanna tackar säkert!
Jennie Börs

2013-02-08 @ 15:26:49
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback