Julen har hittat in

Publicerat av Jennie Börs den 20 December 2012 kl. 22:07 i Fotografering
I lördags anordnade vi i US's en aktivitet där vi tillsammans hjälps åt att göra stallet julfint. I år var det vi i US och ett helt nytt gäng som kom och hjälpte till, roligt att det inte bara är "samma gamla vanliga" utan lite nytt blod eller vad man ska säga.

Det bands i vilket fall kransar av granris, som alltid. Jag hade såklart glömt att ta med arbetarvänliga vantar men lyckades knåpa ihop fem kransar, var av två stycken som gick till Miro och Jumanji. De andra kransarna delade jag ut till andra för dekoration. Nu är stallet stallet mysigt julpyntat och alla hästar har en krans med unik design, julkänsla på hög nivå. Miros krans fick i år en lite annorlunda touch, gick ifrån lindad glitter till något annat. Den går i vilket fall i rosa, vad annars? Johanna dekorerade Jumanjis krans, som får i blått och silver.

Idag passade jag på att ta lite detaljbilder på kransarna i stallet. Ponnyernas kransar känner ni enkelt igen, de pryds med varsin söt tomte! Här kommer det helt enkelt lite bilder på några utav kransarna. Tyvärr valde jag fel objektiv idag, men bilderna blev ändå helt okej.
Brukar ni julpynta i era stall?


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback