Julafton

Publicerat av Jennie Börs den 25 December 2012 kl. 19:33 i
Jag hoppas att ni alla där ute hade en trevlig julafton, det hade i alla fall jag även om den var lite smått långtråkig. Var hemma från stallet mellan tio och halv elva, då fixade jag kaninernas jultårta och sedan var det dags för duschen. Vid tvåtiden åt vi mat innan det var dags för Kalle Anka, eller sovstund som det brukar bli för mig.

Sedan blev det lite TV-tittande innan vi hade lite julklappsutdelning. Fick faktiskt en hel del paket, mest innehållande behövliga saker och sedan pengar. Ingenting hästrelaterat egentligen förutom en pannlampa och sedan har jag ju fått SIHS-biljetter i förskott samt GHS-biljetter + resa och boende så jag ska inte klaga. Jag är nöjd med det jag fick i vilket fall!

Vår söta lilla julgran!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback