Grattis bloggen!

Publicerat av Jennie Börs den 30 December 2012 kl. 21:38 i Allt & inget
För två år sedan slog jag för första gången upp portarna för min nya blogg, nämligen den här. Under den här tiden har bloggen haft sina toppar och dalar, både när det kommer till uppdatering och statistik. Det har funnits tider där motivationen varit 110 procentig och bloggningen på topp likväl som allting stått stilla. Kommentarer och beröm har rullat in samtidigt som jag flertalet gånger slagit besöksrekod.

I bloggen finns näst intill hela min och Miros historia samlad, hela Evitas och hela Jumanjis. Hela min tid som aktiv tävlingsryttare finns dokumenterad, i med och motgång. Samtidigt finns det en blandad kompott med inlägg som handlar om allt från utrustning och tips till mina egna åsikter och erfarenheter. Ett antal olika designer har passerat, men rosa har i princip alltid varit den genomgående färgen.

I dagens läge har jag ingen aning om bloggen någonsin kommer växa upp till sitt "bästa skick" igen med uppdatering, statsetik eller kommentarer. Just nu är inte bloggen mitt prio-ett, men bloggen kommer alltid finnas här med dokumentation om tävling och träning. Vad framtiden har att utvisa får vi helt enkelt se.

Tack till alla er som följt mig under de här två åren! Jag hoppas ni vill följa mig även i framtiden!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback