Tråkigt men sant

Publicerat av Jennie Börs den 08 Augusti 2012 kl. 12:11 i Vardag
Sitter just nu och väntar på att den individuella finalen i hoppning ska börja, vilket vi gjort i princip sedan vi vaknade idag. Tyvärr kom ju det tråkiga beskedet om att Roffe och Casall är strykna från dagens final på grund av att Casall visade en liten hälta vid dagens veterinärbesiktning. Precis som Sandra skrev på sin kompis, jag hade hoppats på att få se honom rida hem ett OS-guld idag! Vi får i stället hålla tummarna extra hårt för Jens och Henrik idag.


För er som vill hålla full koll vad som händer i hästvärldens OS rekommenderar jag att gilla Ridsport på Facebook, de håller en fullt uppdaterad! Länk till sidan hittar du HÄR.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback