Tiden den rinner iväg

Publicerat av Jennie Börs den 28 Augusti 2012 kl. 22:00 i Vardag
Skola, stall, sova - vardagen är tillbaka. Idag lämnade jag huset vid sjutiden och var hemma igen vid halv tio. Idag fick jag och Miro äntligen träna för Göran igen, nästan fyra månader sedan sist! Tyvärr visade vi kanske inte vår allra bästa sida, men en bättre utvärdering och så vidare kommer imorgon.

Terminens första US-möte har även ägt rum. Massor utav punkter att gå igenom och inte riktigt igång efter sommaruppehållet ledde till ett långt möte. Mycket babbel drog ut en del på tiden, men så kan det vara ibland. Jag blev dessutom kvar en bra stund efter mötet avslutats för lite prat med Karin. Trevligt, men gud så fort tiden går när man har roligt!

Nu, sent på kvällen när jag borde duscha och sova har jag dessutom (såklart) en enorm lust till att sätta mig ner och skriva på ett av mina inlägg från utkastet. Det få tyvärr vänta till en annan dag. Hoppas ni kvarstående läsare orkar vänta, statestiken sjunker allt mer och mer nu ...


Bild från förra Göran-träningen, i början av maj.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback