Svartis - 17 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 17 Augusti 2012 kl. 20:25 i Ridpass - Andra hästar
Idag blev det en lite ridtur på Svartis igen, den här gången red vi däremot ut! Svartis och jag (gamla och kloka som vi är) fick den ansvarsulla uppgiften att gå längst bak och hålla ihop ledet, men det var inte några som helst problem. Vi red i alla fall Bodilvändan idag!

Svartis lunkade snällt på i skritten, fick påminna honom lite ibland för att avståndet till ledet inte skulle växa för mycket. I traven däremot var han helt lagom framåt, i början blev han lite giraffaktig men ju mer vi travar desto mer avslappnad blev han. Tisslut trampade han på bra farmåt med ett bra stöd i handen, härligt!

Nöjd med gammelmannen, finns ingenting att klaga på!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback