Riding Club Championship

Publicerat av Jennie Börs den 09 Augusti 2012 kl. 23:38 i Allt & inget

Tack vare Felicia började jag igår att spela Riding Club Championship på Facebook, och tro mig: det är sjukt beroendeframkallande! Jag vill inte påstå att jag är speciellt bra på det ännu, hästen har mer komando över sig själv än vad jag har över den just nu om man säger så. För att se det från den positiva sidan så går det framåt i alla fall, jag lär mig mer och mer!

Alla ni som inte provat det här spelet, gör det! Jag lovar er att ni garanterat kommer få något att göra. Ni kanske kommer svära lite över det i början, men det blir bara bättre och bättre när man kommer upp i level. 

Jag har verkligen glömt bort hur roligt det är att spela hästspel på datorn, det är nästan så att jag måste leta på något gammalt där hemma.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback