På tapeten idag

Publicerat av Jennie Börs den 10 Augusti 2012 kl. 14:29 i Vardag
Idag ska jag och Felicia ut och shoppa, tre olika butiker ska besökas: Sharpman, Mantorps Travshop och Hööks. Det finns egentligen ingenting som behöver inköpas, förutom ett till bett till Jumanji, så det betyder att det blir mest spontanshopping. I dagens läge försöker jag hålla så mycket som det bara går på de pengar som jag sparat ihop, jag har nämligen två dyra inköp som jag behöver (läs vill) göra inom en snar framtid.

På Hööks vet jag i alla fall att jag ska prova dunvästen jag visade i ett inlägg för ett tag sedan, samt titta in hur JH-pikérna ser ut i verkligheten. Sedan får vi som om jag köper det nu, eller hur jag gör. Bettet ska i alla fann inköpas, annars får vi se vad kortet tillåter och hur många påsar som följer med hem. Ska försöka låta bli att köpa ett schabrak idag, det har nämligen följt med minst ett hem efter varje shoppingtur här nere, hehe.

Ikväll är det ridning med fotografering som står på schemat, Felicia och Debbie ska skutta lite!


Saknar min bästa där hemma. ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback