Om Miro och jag vore ett hoppekipage

Publicerat av Jennie Börs den 26 Augusti 2012 kl. 18:27 i Utrustning
Ibland önskar jag faktiskt att jag vore hoppryttare. Tänk så mycket utrustning det finns, tänk vad man kan spöka ut sig och hästen egentligen. Inte för att prylar är allt, men det är faktiskt riktigt kul att mixa och matcha med outfits. Om jag och Miro skulle varit ute på hoppbanorna, så vet jag precis vad jag skulle vilja spöka ut honom med. 

Miro är en cool kille, därför skulle han självklart ha en outfit bestående av svart, nitar och dödskallar. Glen Gordon har verkligen kommit med svaret på det. Tänk er följande på Miro, tillsammans med ett svarta Veredusskydd fram och bak. Han skulle verkligen se riktigt tuff ut!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback