Nytt tävlingsschabrak

Publicerat av Jennie Börs den 08 Augusti 2012 kl. 22:19 i Shopping
Minns ni att jag här om dagen nämnde i ett inlägg att det fanns ett Mias schabrak som låg och väntade på Norell's? Nu är det uthämtat tydligen och jag fick en MMS-bild och jag måste säga, det blev riktigt snyggt!

Johanna har alltså beställt ytterligare ett tävlingsschabrak från Mias, men det här är mer tänkt till dressyren även om hon säkerligen kommer använda det i hoppningen ibland också. Naturligtvis är det med turkos som detalj, kommer bli galet snyggt tillsammans med det turkosa pannbandet. Turkosa lindor från Mias ligger ju dessutom orörda i garderoben hemma.

Jag bjuder på MMS-bilden, ska ta fina "produktbilder" när jag kommer hem!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback