Miro - 29 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 29 Augusti 2012 kl. 20:38 i Ridpass - Miro
Idag var vi bara ute och gick i en 25 minuter, för att han skulle få röra sig efter gårdagens träning. Jag kände inte för att göra någon komplicerad tur eftersom jag hade en tid att passa (skulle hjälpa Johanna att hoppa lite), så därför valde jag att honom i grimma och gå ut på Näs.

Det går dock mycket fortare än vad man tror att går fram och tillbaka till hage tre ute på Näs, så hann även gå lite på astfaltsvägen utanför stallet och runt lite på anläggningen. Miro skötte sig super bra, var avspänd och frustade till och med. Trodde inte att han skulle vara så lugn och cool när vi gick ut mot Näs, eftersom det var jättelänge sedan vi gick där. Men han promenerade på hur bra som helst, var lite uppspänd förbi kolonilotterna påväg bort bara. Duktig kille! Efteråt stretchade vi lite bakben.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback