Minishopping

Publicerat av Jennie Börs den 30 Augusti 2012 kl. 20:59 i Shopping
Jag gillar verkligen mitt schema för torsdagar och fredag, de väger verkligen upp skolveckans övriga dagar. Idag blev det i alla fall en liten shoppingtur med mamma efter skolan hade slutat. Vi började på Kupolen där jag inhanlade lite nya saker till tävlingsfrisyren på Glitter, en nya donat och pärldekorer. Köpte en modell större utav donaten, förhoppningsvis gör den sig bättre till mitt långa hår. Pärldekorationerna ska jag ha i donaten de gånger som jag inte har rosa outfit är det tänkt.

Vi var även in på diverse andra ställen runt om i Borlänge, som Granngården och Norells till exempel. Jag gjorde dock inga fler inköp, måste hålla i pengarna och bara köpa "nödvändiga" saker just nu. Ärligt talat lockar faktiskt inte hästsportaffärerna lika mycket nu som förut, tråkigt men sant.

På tal om nödvändigt shopping, idag har jag faktiskt beställt hem en produkt som jag tror att jag kommer ha mycket nytta av. Längtar verkligen tills den kommer!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback