Minisemester

Publicerat av Jennie Börs den 06 Augusti 2012 kl. 23:26 i Vardag
Imorgon drar jag iväg själv på en liten minisemester eller vad man ska säga, jag ska nämligen åka ner till Felicia! Det ska bli riktigt roligt att få komma iväg lite, umgås med henne och göra massor utav roliga saker. Lägligt när Johanna dessutom har hopp- och dressyrkurs den här veckan, hon snor ju Miro på några pass så jag blir ändå hästlös.


Jag ska försöka hålla uppdateringen igång medan jag är borta, jag gör mitt bästa helt enkelt. Känner att det varit lite upp och ner på den fronten nu på slutet (hela sommaren?), men men, det kan alltid bli bättre!


Bild från förra sommaren!

Kommentarer
Kommentar av: Felicia

Vi kommer ha super kul! ♥

Svar: Jajamän! ♥
Jennie Börs

2012-08-07 @ 00:35:13
Blogg: http://omfgflish.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback