Loppis @ Säterbygdens Ridklubb

Publicerat av Jennie Börs den 19 Augusti 2012 kl. 21:58 i Shopping
Idag har det varit loppis på klubben, med allt från hästsaker till icke-hästsaker. Vi hade ett eget litet bord där vi sålde lite gott och blandat, blev en del sålt men större delen är fortfarande kvar. De hästsaker som är kvar ska jag försöka ta mig tid till att fota och sedan lägga ut annonser på hästnet, vilket jag visserligen tänkt göra hela sommaren.

Johanna (eller jag) fyndade ett träns för 40:-, ett helt sprillans nytt Treadstone med prislapp och allting kvar. Ett riktigt kap, kostade över 700:- nytt! Det var visserligen i storlek ponny men för det priset köpte vi det i alla fall, det var dessutom en perfekt färg till Jumanjis sadel och ett träns i stuket som vi letat efter. Vi fick visserligen föra några extra hål för att det skulle passa, men det duger alla gånger en lång tid framöver.


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Jo, det var ett fynd !! :D

Svar: Det kan man säga. :)
Jennie Börs

2012-08-21 @ 20:57:00
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback