Kvällsutflykt

Publicerat av Jennie Börs den 13 Augusti 2012 kl. 23:55 i Vardag
Idag har vi åkt en vända till Stockholm och tillbaka till Säter igen. Miro fick glatt låna ut sin transport till en riktigt liten ponny som stått i Säter över sommaren. Det är nog dock bäst att hålla tyst om det för honom, Miro tycker inte om när andra åker i hans transport och han är dessutom rädd för små hästar ...

Allt var det lite skillnad att lasta den lilla i transporten, jag menar, hon är inte större än en hund. Resan ner gick i alla fall bra, transporten gick något lättare jämfört med att ha D-ponnyer där i. På hemvägen svängde vi förbi Hööks en snabbis, vi kom dock ut tomhänta. Trevligt att få andas lite hästsportbutik i alla fall.

Imorgon ska jag försöka få upp bilderna från gårdagens ridpass, har inte riktigt hunnit med det idag, tyvärr.

Liten ponny!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback