Jumanji - 26 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 26 Augusti 2012 kl. 20:59 i Ridpass - Jumanji
Red Jumanji ett pass i ridhuset, vi hade lite andra planer men regnet bokstavligen ÖSTE ner ute så det var inte så värst motiverande att rida ute då. Utrustade mig med ett spö idag, antog att det skulle behövas. Likt som vanligt blir han lite väl på istället, men då finns det i alla fall någonting att ta av.

Red mest på en volt och jobbade med ställningen. Det märks dock att han inte blivit ordentligt igenomriden på en vecka, men det är inte förens nu vi våga börja rida lite mer ordentligt igen. Vi jobbade i alla fall på i alla gångarter, i traven kändes han fin men i galoppen var han gudastark ibörjan. La ifrån mig spöet efter ett tag och då blev det bättre i alla fall.

Slutresultatet är jag helt nöjd med i alla fall. Jumanji var en duktig ponny i det stora hela!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback