Inspiration

Publicerat av Jennie Börs den 13 Augusti 2012 kl. 12:06 i Vardag
Nu på morgonen har jag sett klart sändningen från dressyrens OS-final. Hos Felicia var jag ju tvungen att se allt i datorn, så jag orkade bara titta på de sex första ryttarna innan jag tröttnade på fördröjningar i bilden samt att se allt på en sådan liten skärm. Igår såg jag mitten av startfältet och idag såg jag de sex sista ryttarna. Så otroligt mycket enklare att se allting via SVT Play i TVn, inga fördröjningar och dessutom på en 46" skärm!

Regnet det öser ner utanför fönstret, jag och Johanna hade tänkt rida innan lunch men det blir nog efter istället i hopp om att det ger sig. Jag är full av inspiration efter att ha sett alla fantastiska ritter på TVn, det ger mig verkligen en kick i rätt riktning. Det är verkligen helt fantastiskt att se hur hästarna dansar fram, lekande lätt, med en ryttare som knappt rör sig i sadeln.

Jag har i alla fall en plan för dagens ridning och hoppas på att Miro är med på noterna, en vecka sedan jag red ordentlig dressyr nu!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback