I Ljungsbro!

Publicerat av Jennie Börs den 07 Augusti 2012 kl. 15:05 i Vardag
Ni sitter jag i Ljungsbro hemma hos Felicia! Jag har visserligen varit här ett tag, men ändå. Senare ska vi iväg till stallet, men just nu följer vi (jag) live-sändningarna från OS dressyren. Tyvärr missade jag alla Sverigeryttare, sorgligt men sant. Tur att jag följer Tidningen Ridsport på Twitter samt gillar på Facebook, så jag har fått uppdateringar där ifrån! Heja Sverige!


Jag har faktiskt följt de svenska ryttarna riktigt bra under årets OS måste jag säga. Det enda som jag verkligen missat var dressyren för fälttävlansryttarna. Förhoppningsvis kommer jag ha möjlighet att följa även se de restrerande tävlingarna!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback