Hööks nyheter

Publicerat av Jennie Börs den 01 Augusti 2012 kl. 20:26 i Utrustning

Jag antar att många av er, likt som jag, bläddrat igenom den nya Höökskatalogen ett x-antal gånger vid det här laget. Det är något speciellt med att bläddra igenom katalogen när den dimper ner i brevlådan, den är alltid så otroligt välgjord. Sedan är det alltid roligt att titta på hästutrsutning och trots att jag inte är något större fan utav Hööks så älskar jag att blädrra och titta in utrustningen i katalogerna.

Jag hittade flertalet fina produkter i katalogen. Vissa saker får dock stanna i "drömzoonen" eftersom jag har tidigare erfarenheter som sätter gränser. Det finns i alla fall två saker som med stor sannolikhet kommer hamna i min garderob, det är följande:

Jag har länge letat efter en svart väst att ha i stallet samt rida i. I nuläget har jag en gammal som jag hittade ute i garaget, den är i storlek 150 och passar utmärkt, men jag gillar inte riktigt modellen. I våras letade jag i vanliga affärer utan framgång, det var ett jättedåligt utbud och det fanns knappt några svarta. Den enda svarta jag hittade kostade 800:- och var inte ens fin, då hade jag lika gärna kunnat köpa en dyr märkesväst av ridsportmärke. Jag gillar däremot modellen på den här västen, stor hiss att den kommit i båda svart och brunt inför höstsäsongen!


Jag fullkomlit älskar pikér. Hade gärna sett att de här även fanns i kortärmad modell, men man kan inte få allt. Har starka funderingar på att köpa en av färgerna här ovan, alltså brun eller offwhite. Lutar nog mest åt offwhite i dagens läge eftersom det fungerar till allt, men framtiden får utvisa!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback