Hemfärd

Publicerat av Jennie Börs den 11 Augusti 2012 kl. 11:00 i Vardag
Idag är det hemfärd som gäller för min del, det är sjukt vad tiden går. På något sätt känns det som att jag knappt hinner stiga av tåget innan det är dags att stiga av igen. Jag har i vilket fall halft några riktigt bra, roliga och trevliga dagar med Felicia. Kommer utan tvekan sakna henne massor!

När det här inlägget publiceras är vi med största sannolikhet hos Debbie, så ni kan vänta er bilder mot kvällskvisten. Dressyr är det som står på dagens schema, så det är vad jag kommer ha att bjuda på. De kommer upp någon gång efter sex-tiden, så håll utkik.

Det bästa med att komma hem är i vilket fall att jag äntligen kommer få pussa på två saknade ponnyer. Mycket efterlängtat, om jag säger så!

I övrigt kommer dagen/kvällen/morgondagen bitvis vara svår för mig, två dagar med datum som alltid kommer finnas i mitt bakhuvud. Vissa av er kanske kan lista ut vad det handlar om, andra inte. Jag är i alla fall säker på att vissa stunder under dessa dagar kommer bli mycket jobbiga för mig.

Kommentarer
Kommentar av: Maja---dressyrteam

Vad kommer bli jobbigt ? :/

Svar: Håll utkik här på bloggen, kommer inlägg angående det ...
Jennie Börs

2012-08-11 @ 11:23:41
Blogg: http://dressyrteam.devote.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback