Grey - 19 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 19 Augusti 2012 kl. 17:26 i Ridpass - Andra hästar
Imorse blev det ett litet ridpass på Grey, har inte ridit honom på några månader nu så det var roligt! Vi gjorde inget mer komplicerat än fyrkantsspår och lite volter i alla gångarter, fokuserade på att han skulle hitta en lägre form och får bakbenen med sig. Grey blir gärna lite hög och kort i nacken och släpper bakbenen, men jag tycker att jag fick till formen ganska bra faktiskt.

Han var väldigt pigg och framåt idag, vilket självklart var roligt. I galoppen blev han dock lite småstark, men det är väl smällar man får ta ibland. Jag är i alla fall nöjd med honom!


Alex och Grey KM dressyr 2011.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback