God natt. Vi ses. Jag älskar dig.

Publicerat av Jennie Börs den 11 Augusti 2012 kl. 19:55 i Allt & inget
För ett år sedan fick jag för sista gången dra in din doft genom min näsa, för sista gången fick jag känna dina andetag mot min kind. För sista gången gav jag dig en klapp på halsen. Med en darrig röst viskade jag mina sista ord till dig i ditt öra, medan tårarna rann ner för mina kinder. Jag sa för sista gången farväl till dig på den här jorden, ett farväl som än idag gnager inom mig än idag. Långsamt vandrade jag därifrån, medan du avnjöt din sista natt här på jorden.

Saknaden efter dig finns alltid inom mig, det går inte en dag utan att jag ser en bild på dig. Tack för allt du gav mig, för allting som jag fick uppleva tillsammans med dig. Du kommer alltid ha din plats i mitt hjärta, för jag kommer att älska dig föralltid. Mitt hjärta, min stjärna och min kung. Världens finaste Zanzibar.


Kommentarer
Kommentar av: Maja

Åå, vilken fin film. :)

Svar: Tack!
Jennie Börs

2012-08-11 @ 22:15:52
Blogg: http://majawallstrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback