Debbie

Publicerat av Jennie Börs den 08 Augusti 2012 kl. 23:57 i Fotografering
Ingen lyckades pricka in exakt vad dagens aktivering blev med Debbie, inte så konstigt heller eftersom svaret kommer nu. Idag passade vi i alla fall på att ta lite extriörbilder på Debbie, på bilden jag la upp höll jag på att knoppa henne inför det. Knoppuppgiften var inte den lättaste kan jag säga, men det blev knoppar: om än inte de finaste jag gjort i mitt liv om man säger så.

Här kommer i alla fall lite bilder, både lite "behind the scen"-bilder som Felica tog och från själva fotogarferingen. Vädret har inte varit det roligaste idag heller, men tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det. Ni får helt enkelt ta och titta på fina hästen istället för att tänka på vädret. :)


Kommentarer
Kommentar av: Johanna Börs

Ååh vad fin den sista bilden på Felicia och Debbie var! ;) Pollarna har skött sig super idag och Miro fick hoppa lite block, lycklig häst! haha :p

Svar: Vad bra! :)
Jennie Börs

2012-08-09 @ 20:51:12
Blogg: http://johannabors.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback