Debbie - 9 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 09 Augusti 2012 kl. 22:27 i Ridpass - Andra hästar
Idag har jag ridit lite på Debbie, roligt som alltid! Gjorde ingenting kompliserat, bara lite fyrkantsspår och volter. Hon skötte sig bra och var snäll, sedan är det lätt att glömma bort att "potrooo" i hennes öron betyder i princip halt. Jag blir lika påmind om det varje gång jag gör det!

Hon kändes fin i alla fall, i traven är det lite bogar att hålla koll på men annars bra. I vänstervarvet blev hon lite tjurig när jag skulle fatta galopp innanför spåret först, men när jag gjorde det vid spåret var det inga problem. Lite roligt däremot att hon tjurar precis som Evita gjorde! Annars finns det inte så mycket mer att säga.

Här kommer det i alla fall lite bilder som Felicia klickade!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback