Debbie - 11 augusti 2012

Publicerat av Jennie Börs den 11 Augusti 2012 kl. 23:40 i Ridpass - Andra hästar
Idag red jag en liten stund på Debbie igen. Hon var mycket mer framåt under dagens ridpass, lättare att forma runt innerskänkeln och det kändes bra! Tror det kan vara en kombination av lite allt möjligt, men det var i alla fall mycket lättare att komma åt henne i dressyrsadel: om än jag är lite bortskämd där nuförtiden.

Jag är nöjd med henne i alla fall, vi red lite volter och fyrkantsspår. Ingenting komplicerat alls, mest känna och hitta varandra. Idag red jag även lite nedsuttet, det kändes bra trots att sadeln var lite hal och centrufugalkraften drog mig utåt i högervarvet.

Här kommer lite bilder som Felicia tog under ridpasset!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback