Dagens shoppingrunda

Publicerat av Jennie Börs den 10 Augusti 2012 kl. 22:20 i Shopping
Shoppingrundan började på Sharpman, jag kom ut därifrån tomhänt. Det enda som verkligen intresserade mig där var schabraken, som alltid, men det känns verkligen helt onödigt att lägga pengar på det just nu eftersom jag inte behöver något. Ska schabrak inhandlas, då ska det vara tävlingsschabrak.

På Mantorps Travshop hittade jag ett bett till Jumanji. Vi har länge letat efter ett smalt eggbett till honom, men alla bett har endera varit för tjocka eller i fel storlek. Nu hittade jag ett smalt i rätt storlek, så då slog jag givetvis till. Bridongbett, det är grejer det: äger faktsikt bara sånna. De hade även ett swarovskipannband som jag tänkt beställa från Charlies, så jag passade på att köpa det. Jag älskar modellen, mycket snyggare än de klassiska med fyra rader bara!

Vi avslutade på Hööks, där jag tittade in JH-pikérna som var snygga även i verkligheten, köpte dock aldrig någon, Däremot fick en ny svart huva följa med hem, jag har ju en sedan tidigare, i storlek ponny. Ponnystorleken är perfekt i öronen till Miro, men påtok för smal där emellan, så jag syr in öronen i en fullhuva istället. Provade även dunvästen och den fick följa med mig hem. Köpte den faktiskt i juniorstorlek, för 158/164 satt mycket bättre än XS på mig. Tack vare det sparade jag dessutom 30:-, hehe.

Jag är nöjd med alla dagens inköp, om än det känns lite jobbigt att bli av med så mycket pengar. Allt utom pannbandet är nödvändigt i alla fall nödvändigt, bettet behöver jag dessutom inte betala själv.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback